Geen onderdeel van een categorie

Hoe Veel Voorkomende Bewegingen Blessures Te Voorkomen?

gemeenschappelijk bewegingen verwondingen

We weten allemaal hoe moeilijk het is om van het ene gebied naar het andere te verhuizen. Het is moeilijker en moeilijker als je geen professional hebt om je te helpen bij de verhuizing. Er zijn tal van aspecten en valkuilen in het proces van schakelen waar je mee te maken krijgt. Het is belangrijk om verschillende factoren in overweging te nemen, waaronder blessures bij het verplaatsen, wanneer u het proces van schakelen alleen beheert. Je hebt tijd nodig om de taak op tijd te voltooien. Daarnaast zul je ook verschillende fysieke taken moeten uitvoeren, zoals draaien, buigen, maar ook tillen, trekken en glijden.

Vanwege de vele items die omvangrijk zijn en ook tijdens het verschuiven, is het mogelijk dat u niet de tijd heeft om het hele proces alleen te voltooien. Het is waarschijnlijk dat u zich zult haasten om de taak zo snel mogelijk te voltooien. Als u het schakelproces probeert te versnellen, kunt u fouten maken en niet zeker weten dat u de juiste veiligheidsmaatregelen neemt. Dit kan resulteren in pijnlijke lichamelijke verwondingen, zoals enkelblessures, rugblessures, nek- en schouderblessures, gebroken spieren en botten.

Lichamelijke verwondingen die optreden tijdens het verhuizen komen vaker voor dan u zich misschien kunt voorstellen. Er zijn echter enkele manieren om deze pijnlijke bewegende verwondingen te voorkomen. Hier is een lijst met de meest voorkomende beweging blessures en tips om ze te voorkomen.

Breuk / gebroken botten (handen, vingers of tenen)

Verhuizen kan een uiterst moeilijke taak zijn die zwaar tillen vereist. Bij slecht gebruik kunt u grote voorwerpen of dozen op uw lichaam laten vallen. Dit betekent dat u breuken en lichamelijk letsel kunt oplopen. Gebroken vingers, gebroken handen en voeten behoren tot de meest voorkomende fracturen die optreden tijdens het schakelen.

Tips om breuken tijdens het bewegen te voorkomen:

  • Gebruik dikke handschoenen en schoenen met gesloten tenen die een goede grip hebben.
  • Reinig de loopbrug vóór de ochtend van uw vertrek.
  • Overlaad dozen niet.
  • Versterk de bodems van dozen met stevige verpakkingstape.
  • Maak contact met mensen om je heen.

Rugblessures

U weet dat de rug een van de meest cruciale delen van uw lichaam is. Dit onderdeel wordt voor veel verschillende taken gebruikt. Wanneer u huishoudelijke artikelen inpakt en zware voorwerpen zoals apparaten en meubels verplaatst, is het noodzakelijk om dingen te kunnen buigen of optillen die uw rug kunnen belasten. Door het buigen en het intensieve tillen bestaat de kans dat u geblesseerd raakt of een verstuiking in de onderrug krijgt. Maar dat is niet alles. U kunt ook ernstige schade aan uw rug oplopen, zoals gescheurde spieren en een hernia. Dit kan een pijnlijke ervaring zijn en velen vereisen een operatie.

Tips om rugletsel tijdens het bewegen te voorkomen:

  • Til uw kist of voorwerp op de juiste manier op om de belasting van uw rug te verminderen.
  • Gebruik de juiste apparatuur zoals trolleys, dollies en riemen om het proces te maken.
  • Pak geen grote doos in. Maak kleinere dozen voor het verpakken van grotere voorwerpen.
  • Zorg ervoor dat het gewicht zo in de doos zit dat je het snel kunt tillen.
  • Wees je bewust van je grenzen en probeer nooit iets zwaars op te tillen.
  • Vraag een partner om hulp als je hulp nodig hebt bij het optillen of verschuiven van een zwaar voorwerp.

Knie- en enkelblessures

Enkel- en knieblessures behoren tot de meest voorkomende ongevallen die je kunt oplopen tijdens het bewegen. De enkels en knieën zijn kwetsbare gewrichten in je lichaam. Ze kunnen gewond raken door het gewicht van tillen, buigen of plotseling draaien. De knieën zijn de gewrichten van je lichaam en ze doen veel van het werk. Als u meer druk en inspanning op uw knieën uitoefent, kunt u last krijgen van breuken, verstuikingen, dislocaties, dislocaties en meniscusscheuren. Maar dat is niet alles. U kunt ook ernstig knieletsel oplopen en geopereerd worden.

Een ander belangrijk probleem om op te letten bij het omgaan met het proces van bewegen, zijn enkelblessures. Wanneer u grote voorwerpen zoals meubels en apparaten sleept of trekt, kunt u op uw balans uitglijden. Dit betekent dat u geblesseerd en verstuikte enkels kunt krijgen.

Tips om enkel- en knieblessures tijdens het bewegen te voorkomen

  • Probeer niet om Superman te zijn. Ken je grenzen. Gebruik teamlifting-technieken.
  • Til zware voorwerpen op de juiste manier op.
  • Zorg ervoor dat u over de juiste uitrusting en gereedschappen beschikt om massieve objecten op te tillen en te verplaatsen.
  • Haast je niet. Pauzeer en neem een ​​goede pauze.
  • Pak de doos niet te vol.
  • Houd het gewicht van de doos zo dat deze gemakkelijk op te tillen is.
  • Gebruik beschermende kleding, zoals stevige schoenen, kniebeschermers en beugels.
  • Maak het pad vrij om te wandelen en maak het pad vrij van obstakels.

Nek- en schouderletsel

Door het zware tillen is het mogelijk schouder- en nekletsel op te lopen tijdens de verhuizing. Een verstuiking in de spieren, een verscheidenheid aan ruggengraat verwondingen, beknelde zenuw dislocaties, gescheurde zenuwen en gebroken sleutelbeenderen zijn de meest gemelde verwondingen aan de schouder en nek tijdens het verschuiven.

Tips om schouder- en nekletsel tijdens het bewegen te voorkomen:

  • Zorg ervoor dat u de juiste veiligheidsmaatregelen treft om het risico op vallen te verkleinen.
  • Gebruik de juiste apparatuur om schouder- en nekbelasting te beperken.
  • Probeer het werk niet overhaast af te ronden.

Snij- en schaafwonden

Als je je bezittingen zelf inpakt om ze te verplaatsen, heb je messen, scharen en stanleymesjes nodig. Scherpe voorwerpen kunnen schaaf- en snijwonden veroorzaken. Scherpe randen aan containers en keukenapparatuur, gereedschappen en glaswerk kunnen schaaf- en snijwonden veroorzaken.

Tips om schaaf- en snijwonden tijdens het bewegen te voorkomen: leg

  • laagjes op je kleding.
  • Als de huid die je wilt bedekken als je kunt.
  • Draag geen jeans en gewone verf.
  • Zorg ervoor dat u een ontsmettingsmiddel en verband op de juiste plaats bewaart.
  • Voer uw werk met geduld uit.

Hernia’s

Er zijn verschillende gevallen van bewegen waar mensen last van hebben: hernia’s. Als u niet bekend bent met de term, moet u weten wat een hernia is. Een hernia is het uitpuilen van een weefsel of orgaan door een onbedoelde opening. Het kan worden veroorzaakt door de combinatie van druk en een opening of zwakte in spieren in de buikwand. Het is dus belangrijk om je beweging met de grootste zorg uit te voeren en de nodige ontspanning te nemen.

Tips om hernia’s tijdens het verhuizen te voorkomen

  • . Boxen niet te zwaar.
  • Zorg ervoor dat dozen een gewicht hebben dat u kunt tillen.
  • Krijg hulp van je vrienden en familieleden.
  • Probeer niet zelf apparaten of meubels te verplaatsen.
  • Gebruik de teamlifting-techniek.
  • Maak gebruik van de juiste instrumenten en apparaten.

Spierblessures Tijdens

het bewegen kunt u verschillende spierblessures krijgen. Krampen en verrekkingen, tranen en kneuzingen behoren tot de meest voorkomende blessures aan spieren die u tijdens de verhuizing kunt oplopen. De kans bestaat dat u spierspanningen voelt tijdens het uitvoeren van de oefening als u te veel rekt of uw spieren te veel belast. Dit kan stijfheid, pijn, zwelling en spasmen en zwakte in uw spier veroorzaken. Deze spanningen zijn typisch voor schouders, nek en onderrug.

Het is ook mogelijk dat spierscheuren optreden als gevolg van een onjuiste behandeling van het bewegingsproces. De beschadigde en uitgerekte spiervezels, evenals de beschadigde bloedvaten, kunnen ernstige zorgen baren. Deze verwondingen kunnen worden ervaren in de nek, schouder, rug of onderrug. Spierkneuzingen en spierkrampen kunnen ook optreden als u niet alert blijft tijdens het bewegen.

Tips om blessures aan uw spieren tijdens het bewegen te voorkomen:

  • Voer rekoefeningen uit voorafgaand aan de training om uw spieren flexibel te houden.
  • Drink veel vloeistoffen zoals water en sap om goed gehydrateerd te blijven.
  • Zorg voor pauzes en rust. Dit geeft het juiste moment om uw spieren en andere lichaamsdelen te laten rusten.
  • Maak gebruik van de juiste apparatuur en apparaten.

Conclusie

De beste methode om veelvoorkomende bewegingsblessures te voorkomen, is het inhuren van een professioneel verhuisbedrijf voor hulp bij uw verhuizing. in dienst professionele inpakkers en verhuizers en hen uw verhuizing laten afhandelen is de beste optie. Als u de meest bekwame en meest deskundige groep verpakkers , evenals: verhuizers hoeft u de zwaar tillen, trekken en het uitvoeren van alle schakeltaken. Professionele verhuizers regelen al uw verhuiswensen en regelen uw verhuizing met gemak. Ze zullen u helpen tijd en moeite te besparen en eventuele verwondingen die tijdens uw verhuizing kunnen optreden te beschermen. Als je hulp wilt krijgen van een professional, kijk dan bijProfessioneel Verhuisbedrijf en vraag gratis schattingen voor verhuizen aan. Je kan ook bereken de kosten van verpakkers en verhuizers om uw verhuiskosten van tevoren in te schatten .

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.